Autor |
Wiadomość |
lesio.
Gość
|
Wysłany: Śro 16:31, 19 Paź 2005 Temat postu: Znak kapit |
|
|
Szpony drasnęły go w przelocie. Zakołysał się i uderzy w płytę nagrobną. Ghul był daleko, miał więc trochę czasu by coś zrobić.
- Niezbyt dobrze to wgląda - musze rzucić znak! - pomyślał.
I wtedy nekropolia zabłysła jasnym niebieskim światłem, rana przestała prawie krwawić, a i ból zelżał. Ale guhl wracał... Wiedźmin zerwał się, zakręcił w piruecie i ciął srebrną klingom od pachwiny po bark.
Znak Kapit
Koszt w PM: 7
Modyfikator trudności: 2
Koszt WRP: 20
Obrona magiczna: tak
Działanie
Wiedźmin kładzie rękę na ranie i leczy ją. Odzyskuje K3+2, a po zażyciu białej lub czarnej mewy K3+5. Wiedźmin może rzucić ten znak raz na 1 turę.
Jak można się go nauczyć?
Wymyślił go pewien wiedźmin ze szkoły Kota. Wracał na każdą zimę do warowni i często słuchał młodych wiedźminów, którzy narzekali, że nie ma żadnego znaku, który mógłby szybko leczyć chociaż małą część ran zadanych w walce. Ponieważ świetnie władał znakami, podjął się rozwiązania tego problemu. Sam robił sobie małe rany i wielokrotnie próbował nowych kombinacji. W wyniku tych prób musiał mieć amputowane dwa palce, gdyż nieudany znak zamiast pomóc, wzmógł krwawienie i doszło do wdania się gangreny.
Wreszcie po kilku lat udało się.
Znak znają obecnie tylko niektórzy wiedźmini z jego szkoły. Kilku poluje na potwory koło Cintry, kilku w Nilfgardzie zajmuje się różnymi zajęciami, a mała garstka, która stała się najemnikami, przebywa w okolicach Lyri i Rivi.
Co sądzicie o tej pracy?
Śmiało wypowiadajcie się!
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
lesio
Moderator
Dołączył: 18 Paź 2005
Posty: 336
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Ze Starachowic
|
Wysłany: Śro 16:33, 19 Paź 2005 Temat postu: |
|
|
Sora to napisałem ja ale zapomniałem sie zalogować
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
John Clark
Administrator
Dołączył: 17 Paź 2005
Posty: 2118
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 16:40, 19 Paź 2005 Temat postu: |
|
|
No jak dla mnie wpożo. Jak ostatnio byłem graczem to się nauczyłem tego znaku. Jednak myślę, że bieże za dużo PM jak na k3+2. Narazie jestem MG, ale napewno po małej modyfikacji PM do 4 napewno zezwole na posiadanie tego znaku graczom. - Dlaczego tylko 4? Bo k3+2 wyleczy nawet niecałą połowę obrażeń jakie są przeważnie zadawane.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Kegar
Moderator
Dołączył: 23 Paź 2005
Posty: 119
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kalisz-Pleszew-Chocz
|
Wysłany: Nie 15:05, 23 Paź 2005 Temat postu: |
|
|
Mnie się znaczek podoba. Normalnie nic dodać nic ując. Pozdrawiam.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
lesio
Moderator
Dołączył: 18 Paź 2005
Posty: 336
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Ze Starachowic
|
Wysłany: Nie 18:58, 23 Paź 2005 Temat postu: |
|
|
Dlatego 7PM poniewarz wiedźmini rzucali proste czary a ten znak nie jest za prosty dlatego dałem 7 pm żeby ludzie nie mówili że znak to ma za mało pm itp. ale to można zmienić według własnego opowiadania bo przecierz bajarz jest Panem świata gry
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
John Clark
Administrator
Dołączył: 17 Paź 2005
Posty: 2118
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 21:13, 23 Paź 2005 Temat postu: |
|
|
No ale zastanów się. Ten znak zostaje rzucony bardzo szybko i równie szybko działa. Więc napewno nie jest zbyt skomplikowany, żeby się na nim wielce skupiać i koncentrować. Rozumiem twoją przezorność - też nie lubię jak ktoś głupio komentuj"za mało MT" itp. Ale mimo to wolę dać 4 PM żeby taki wiedźmin - który i tak ma mało PM- mógł sobie go częściej rzucać, tym bardziej, że nie może na bieżąco uzupełniać energii jakimś żywiołem Pozdro
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Kegar
Moderator
Dołączył: 23 Paź 2005
Posty: 119
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kalisz-Pleszew-Chocz
|
Wysłany: Pon 17:11, 28 Lis 2005 Temat postu: |
|
|
Trzeba przyjąć, że skoro znak rzucany jest szybko nie może być zbyt skomplikowany... tutaj zgadzam sie ze Smithem, jednak nie zgadzam się z 4 PM, to trochę za mało... 7 to znowu za dużo.
Wiekszość znaków w wiedźminie bazowo kosztuje 5 PM więc niech kapit też tak ma.
MT zmieniłem z 2 na 1.
Zmieniłem też leczone obrażenia:
k3 (+1 za każdy dodatkowy sukces)
k6 (+1 za każdy dodatkowy sukces) po spożyciu białej mewy
k6 (+2 za każdy dodatkowy sukces) po spożyciu czarnej mewy
To jest moja propozycja tego znaku....
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
lesio
Moderator
Dołączył: 18 Paź 2005
Posty: 336
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Ze Starachowic
|
Wysłany: Czw 20:11, 29 Gru 2005 Temat postu: |
|
|
modyfikacja jest bardzo dobra,znak napisałem jkies 9miesięcy temu i wtedy dopiero zaczynałem przygode z rpg
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|