Autor |
Wiadomość |
shycha
Moderator
Dołączył: 25 Paź 2005
Posty: 694
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Nie 0:23, 30 Paź 2005 Temat postu: to kill or not to kill |
|
|
zdarza wam się nagiąć czsem świat tak a żeby bohaterowie przeżyli. chodzi mi dokładniej o to czy aby ktoś przeżył anulujecie działanie jakiejś śmiercinośnej pułapki lub chociaż ograniczycie jej działanie jak bardzo gracz musi być głupi żeby zginąć
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Kegar
Moderator
Dołączył: 23 Paź 2005
Posty: 119
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kalisz-Pleszew-Chocz
|
Wysłany: Nie 0:35, 30 Paź 2005 Temat postu: |
|
|
Kiedy gracz sam pcha się w objęcia śmierci... Zabjam.
Kiedy wie że to co robi to pewna śmierć... Zabijam.
Zabijam, wtedy gdy nakzuje to zdrowy rozsądek.
Zabijam, gdy gracze nie robią nic by temu przeciwdziałac.
Zabijam, bo smierć to naturalny składnik każdego świata.
Śmierć zabiera każdego. Króla i żebraka.
Memnto moris... I nie ma przepuść nam, Panie.
Ale nigdy nie zabijam za to że gracze mnie wkurzają...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
shycha
Moderator
Dołączył: 25 Paź 2005
Posty: 694
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Nie 0:58, 30 Paź 2005 Temat postu: |
|
|
kegar napisał: | Ale nigdy nie zabijam za to że gracze mnie wkurzają... |
to dobrze... bo tak nie należy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
John Clark
Administrator
Dołączył: 17 Paź 2005
Posty: 2118
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 2:10, 30 Paź 2005 Temat postu: |
|
|
Hmm ja się zgadzam, tylko mam graczy troszkę "początkujących" więc zanim coś zrobią co może mieć skutek śmiercionośny, to przytaczam im trochę realiów wiedzmina, aby wiedzieli na co się rzucają. A czasem nagne troszeczke obrażenia, aby gracz miał większą szansę - ale tylko czasem
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
lesio
Moderator
Dołączył: 18 Paź 2005
Posty: 336
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Ze Starachowic
|
Wysłany: Nie 9:40, 30 Paź 2005 Temat postu: |
|
|
Ja zabijam wtedy kiedy graz wie że zginie np. skacze ze 200 metrowgo urwiska
podczas walki zabijam tylko doświadczonych graczy bo tym początkującym daje troche fory na początek.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Kegar
Moderator
Dołączył: 23 Paź 2005
Posty: 119
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kalisz-Pleszew-Chocz
|
Wysłany: Nie 16:43, 30 Paź 2005 Temat postu: |
|
|
Czyli że nie warto się rozwijać bo zginiesz? Trochę to dziwne...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
lesio
Moderator
Dołączył: 18 Paź 2005
Posty: 336
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Ze Starachowic
|
Wysłany: Pon 18:08, 31 Paź 2005 Temat postu: |
|
|
nie o to mi chodzi, u mnie gracz na pierwszej sesji powinien zginąc bo pierwszy raz grał w rpg i zapomniał że może unikać ciosów i został pokonany przez 4 goblinów, a jeżeli gracz jest doświadczony to wie jak grać jaką technikę sotoswać i jeżeli zginie to słusznie bo on strzelił jakąs gafę albo miał pecha, a pozatym dla młodego gracza to lekki cios że zginie na pierwszej czy drugiej sesji a jęzeli doświadczony gracz zginie podczas trwania 3 kampani toą samą postaćą to
nieodczuje tego tak bardzo jak mało doświadczony gracz
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|