Autor |
Wiadomość |
John Clark
Administrator
Dołączył: 17 Paź 2005
Posty: 2118
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 11:12, 04 Mar 2006 Temat postu: Innowacje |
|
|
Tak sobie myślę... bardzo dużo czasu zabiera robienie postaci i bawienie się w mechanikę itp. No i wpadłem na pomysł, na ułatwienie - nie wszystkim się to może spodobać - polegające na:
1) usunięciu z karty postaci cech ducha
2) usunięcie "manewrów" - manewry określał by gracz opowiadając co robi, a o "parametrach ciosu" będzie decydował MG.
3) usunięcie żywotności (GM decyduje według swojego rozsądku jak długo wytrzyma gracz)
4) usunięcie tego ile gracz może unieść (również MG sugerując się siłą decyduje ile uniesie - przecież nikt z nas nie ma powiedziane co do kilograma ile uniesie a ile już nie da rady)
5) usunięcie PW (zamiast tego to ile "kombo" będzie mógł zrobić gracz będzie od kondycji... myślę, że to bardziej realne) i PM (kolejny raz pozostawiamy tą kwestię dla GMa... w końcu magia jest nieokreślona )
Moim zdaniem to znacznie zwiększy grywalność i ciekawość gry bo będzie bardziej "elastyczna" pod fabułę i w ogule. Co wy na to
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
lesio
Moderator
Dołączył: 18 Paź 2005
Posty: 336
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Ze Starachowic
|
Wysłany: Nie 17:40, 05 Mar 2006 Temat postu: |
|
|
według mnie jest to świetne rozwiazanie pod warunkiem żeby usunąć punkty 3 4 5 a 1 i 2 zostawić w spokoju
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Kegar
Moderator
Dołączył: 23 Paź 2005
Posty: 119
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kalisz-Pleszew-Chocz
|
Wysłany: Pią 18:05, 31 Mar 2006 Temat postu: |
|
|
Bez sensu.
Po co to?
Wszystko wyraża się w stwierdzeniu "Gra wyobraźni"
Jak dla mnie to to nie są żadne innowacje...
ps
Większość tych postulatów jest dość słuszna.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|